dEgenerArT magazin

...a degenerart egy fogalom az agyam által előállított gondolatokra...

Share |
free hit counter
DEgener Art DEgener Art | Névjegy létrehozása
Follow degenerartblog on Twitter
dEgenerArT Magazin

Reklámozd a saját oldaladat is

Friss topikok

Címkéim

11 (1) 2011 (1) 2012 (1) 41.filmszemle (1) 80s (1) abc (1) ablak (1) acidjazz (1) afro (1) ajánló (1) akkezdet phiai (1) album boritó (1) alien (2) alkonyat (1) állatok (1) alpha blondy (1) amatőr (1) ambient (1) amfetamin (1) amon tobin (1) amon tobyn (1) android (1) animáció (2) apollo 440 (1) arany (1) arc (1) art (8) astro zombies (1) Attack (1) audio (1) ausztria (1) autó (1) badár sándor (1) balaton (1) ban (1) bang bang club (1) bárka színház (1) battleship (1) beast (1) beat (3) beatles (1) beer (1) belga (2) best (1) bicycle (1) bigbeat (2) big bud (1) bkategóriás (2) black sun empire (1) blog (1) blood (1) blues (1) bolha (1) bootleg (3) bootsy colins (1) boyjazz (1) breakbeat (2) bride of the monster (1) bringa (13) budapest (2) buék (1) buli (1) büntetés (1) bűvös város (1) bycicle (1) b film (1) b filmek (2) b movie (1) cadik (1) cannabis (5) cannabis day (1) chachacha (1) cha cha cha (1) christina (1) cica (2) cm (1) cokeclub (1) comedy (1) congo natty (1) country (1) crt (1) császi ádám (1) csicska (1) csirke (1) cut (1) cyberpunk (1) daft punk (1) dancehall (1) degenerart (3) digeridoo (1) disco (1) disznóvágás (1) divat (1) dj (2) dj ozon (1) dokumentumfilm (3) domino harvey (1) download (29) dráma (1) drog (1) drum (1) drum&bass (1) drumandbass (2) drum and bass (4) dub (1) dubmatix (1) dubstep (3) ed wood (1) éjszaka (1) electronic (1) electronica (2) élet (1) életkép (2) elmélkedés (1) épület (1) étel (1) eu (1) ewan mcgregor (1) ezoterika (1) fagyiárus (1) fejtegetés (1) feláldozhatók (1) félelem és reszketés las vegasban (2) film (47) filmzene (3) film trailer thrash movie bfilm (1) flash (2) flash game (2) flexitones (1) földönkívüli (1) fotó (17) foto (2) fotók (3) fotóriporter (1) főzés (1) free (26) freedom (1) from the shadows (1) fuck (1) fullmoon (1) full movie (1) funk (3) futár (1) galaxis (1) ganja (1) gentleman (1) ginzeng (1) gomba (1) gondolat (2) gonzo (7) gps (1) graffiti (2) grencsó kollektíva (1) grime (1) groove armada (1) gyíkok (1) gyógyszertár (1) h.r. giger (1) halloween (1) happy wheels (1) hard (1) hause (1) hazai (1) házi bomba (1) hd (1) headset (1) heineken (1) hemp (1) hétköznapi pár (1) hey sugar (1) hidden orchestra (1) highway (1) hiphop (18) hippy (2) hit (1) hold (1) holdudvar (1) horror (3) howard marks (1) htc (1) hüllő (1) humor (4) hungary (5) hunters.thompson (2) hunter s thompson (5) ice cream (1) idegenek (1) igazoltatás (1) incidens (1) india (1) ingyen (26) internet (1) író (1) íróivéna (2) jackass (1) jackass 3d (1) jakuzzi (1) jancsó miklós (1) jared leto (1) jazz (5) joan jett (1) johnnydepp (1) johnny depp (3) john lindberg trio (1) joint (1) jungle (1) jungle revolution (1) kábítószer (1) kábulat (1) karácsony (2) kavinsky (1) keira knightley (1) kenderünnep (1) kép (2) kés (1) ketchup (1) kiállítás (1) Killer (1) kilövés (1) kispolszki (1) knife (1) konyha (1) könyv (5) kritika (3) külvárosi rockerek (1) kurt cobain (1) lakat (1) larry clark (1) lemez (1) lemezbörze (1) leszületés (1) létezés (1) letöltés (32) lg (1) little black box (1) loxy (1) lsd (2) lugosi béla (1) luxus (1) macska (2) mad caddies (1) magyar (10) magyarfilm (1) magyarország (2) magyar narancs (1) máj (1) május 1 (1) március 15. (1) marijuana (8) márka (1) markos (1) mash (1) mashup (1) matrica (1) máv (1) messer chups (1) metalheadz (1) metro (1) mickey rourke (2) milos forman (1) mini hordó (1) mirorr (1) mix (5) mobil (2) mobiltelefon (2) monológ (1) moon (1) movie (2) movie spot (1) mp3 (11) mr nice (1) mr nobody (1) mucsi zoli (1) music (37) nádas (1) naplemente (1) nemzeti (1) new day dawn (1) ninja (1) növény (1) nujazz (2) nu jazz (1) of (2) old (1) óriásplakát (1) összeesküvéselmélet (1) ost (1) palotaizsolt (1) paradicsom (1) party (1) passion play (1) pc (1) pécs (2) pecsa (1) perfect sense (1) philip k dick (1) phillippe (1) photo (7) photoshop (2) piac (1) picture (4) plüss (1) politika (1) popart (1) poszter (1) premium rush (1) prevenció (1) program (1) psychobilly (1) public transport (1) pumpkinhead (1) punk (1) punnanymassif (3) random (1) rango (1) reggae (3) régi (1) rejtettkamera (1) reklám (6) remix (4) rendörök (1) retro (3) ricci (1) robot (1) rock (1) rockabilly (2) rocksteady (1) rock n roll (2) roots manuva (2) rövidfilm (6) ruby ann (1) rumnapló (3) rum diary (1) ryan (1) ryan dunn (1) saibaba (1) samsung (1) samuel l jackson (1) sav (1) saw (1) sci fi (2) short (2) shui (1) shurriken (1) ska (1) skynet (1) slam (2) slampoetry (3) slam poetry (4) sonyericcson (1) son of saturn (1) sör (1) sósav (1) soundtrack (2) space (1) spiler rocknrolla (1) sport (1) spot (1) stallone (1) stanton warriors (1) stég fm (1) steve jablonsky (1) stoner (1) street (1) street art (1) street food (1) surf (4) surf riders from the swamp lagoon (1) szabdság (1) szex (1) szilveszter (1) szilveszteri buli (1) szimbiózis (1) szőke andrás (1) szörf (1) technika (1) telefon (1) telihold (1) tengerpart (1) terminator (1) the (1) the runaways (1) the show (1) the warriors (1) till attila (1) tilosrádio (1) tim burton (1) töklámpás (1) Tomatoes (1) tömegközlekedés (1) tony scott (1) török (1) trailer (3) train (1) trashmovie (1) triphop (1) turkish (1) tv (1) twilight (1) two fingers (1) ufo (2) újév (2) underground (17) united future organization (1) univerzum (2) up (1) űr (1) vác (1) vallás (1) váróterem (1) végtelen (1) vér (1) vers (9) verseny (1) versmob (1) vicc (8) video (21) vígjáték (2) világegyetem (1) világmindenség (1) világnap (1) visual (3) vizipipa (1) vizual (2) vj (1) vonat (3) waiting room (1) wax tailor (2) wifi (1) windows phone (1) wutangclan (1) xploding plastix (1) zene (67) zombi (1)

IndaFotó képek

IndaVideóim

menő gyerek sztorizik /monológ/

2009.02.05. 19:58 neverDIE

Előzmények: itt és most 2009-ben az utcán két nagyvárosi újgazdag suhanc...az egyik sztoriban van...a szöveg fiktív, kitalált történet...

...na és érted, én meg tudod hol voltam nyarlin barátom? elmondom beszarsz behuggyozol bazzeg érted kurvára untam a burámat és érted felmentem gugli örtre, mondom el kéne húzni valahova, de nem volt kedvem sokat izzadni valami köcsög repülöm érted, mondom két órát rászánok a dologra mer annyi belefér és így nézelődtem tudod, azt így gondolkodtam, hogy le kéne ugrani spanyolba érted ibiza, kis dizs, bulák, koksz érted mer az faja azt nem is sokat szarakodtam, felvettem egy pólót, egy rövid gagyát, meg a vietnámit, azt érted kihúztam a genyába ferihegy kettőre, mondom a kismiujságnak a pult mögött, hogy hallod ibizára mennék pénz nem számít de pörögjé, tudod így rajosan azt így monnya negem a gáré, hogy három óra múlva megy egy gép érted? mondom az zsír azzal elmegy na essünk túl a papírmunkát azt lökjed a jegyet érted? tudod mi volt nálam? semmi bazzeg! egy váltáska meg egy hitelkártya azt csókolm! nem fogok én itt bőröndözni meg cigölni meg faszom érted? majd ott felöltözök rajosan érted pénz nem számít! na és így megérkeztem, kurva meleg csajok egy szál csöcsbe flangálnak foglaltattam szobát meg minden bekúrtam magam egy taxiba azt mondom az ombrénak, hogy hova kéne pörgetni a verdát. felmentem a pecóba érted? ott volt egy fingásnyira a tenger meg minden, mondom elmegyek veszek pár cumot, rántottam egy csíkot azt elindultam sztríten...bemenetem valami pöcsömtuggya lófasz üzletbe egy ből nekemestek az eladó gárék...ki ez a srác érted? mutogattam nekik mit szeretnék, felprobiztam érted? galléros cucc szergió taccsíni, érted? azt mondtam is nekik ez jó lesz, vágjad le a címkét mer bassza a nyakam azt így kifizettem meg minden, mondom kurva meleg van csobbanok má egyet ebbe a sós tócsába, leslattyoktam a partra, útközben még bugáztam valmi naptejet meg valami fürdőnacit érted? azt kidobtam a hab testemet mondom kicsit megmutatom magam a spanyol gáréknak meg a túrista picsáknak, azt kicsit megolvasztottam magamon a naptejet, érted a csajok meg így skubizta, hogy te kiez a csávó érted? azt beavászkodtam a vízbe, de csak így térdig mer nem akartam hogy a hajam vizes legyen mer lázik a zselé azt tiszta szar a hajam tudod! de elég is volt annyi mer a sós viz marta pofám na mondom ebből elég volt, azt vissza slattyogtam a pecóba, ittam egy sört meg rántottam egy csíkot...na azt később lementem a helyi dizsibe mondom megnézem má érted hogy nyomják az ibizaiak érted? lenyomtam gyorsan egy tekillát, hogy megjöjjön hangulat, mondom odacsapok egy kicsit a csajozásnak meg minden...tudod milyen nők voltak? szarok bazd meg tele volt német luvnyákkal azok meg tudod milyenek, mint a hófehérke és a padödő együtt de azé volt egy két jó punci is, csak az volt érted, hogy a dj ilyen langyos köcsög zenét nyomott így nem tudtam ráhangolódni érted? azt így odamentem, hogy hallod nyomjá má valami kis laza pörgőset barátom, mer ez így nagyon tré azt csak vakert nekem valamit én meg mndtam neki hogy five minits kam, azt ha nem lesz jó zene lehúzlak a pult alá azt megfejellek kiskancsó...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://degenerart.blog.hu/api/trackback/id/tr3925031

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ray ban online australia 2018.05.28. 14:35:42

Download usb device classes - Sobredosis diazepam muerte

Trackback: cheap ray bans 2018.05.28. 12:55:17

Karamellizált céklás tarte tatin - Babramegy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trash E46 2009.02.06. 02:07:09

hát hogy őszinte legyek, ez egy szar....

neverDIE 2009.02.06. 18:18:57

@trash E46: ha bővebben kifejtenéd megköszönném, egyébként meg írjál jobbat :)

Lennon 2009.02.07. 17:50:53

Ha nem tetszik, nem kötelező végigolvasni. Én bírtam!

Estrela 2009.05.26. 15:18:49

@trash E46: Igen, ez valóban "szar", annak, aki így beszél folyamatosan! Akitől ez a stílus távoli, baromi nehéz így megfogalmazni. Bááááááár, lehet, hogy Neked nem is lenne olyan nehéz? :) Egy szónak is száz a vége, szerintem baromi jó! :)
süti beállítások módosítása